Najnowsze Wpisy

To mój pierwszy BLOG... Komentarze (1)
15. maja 2005 16:08:00
linkologia.pl spis.pl

  To mój pierwszy BLOG... Kiedyś ich nie lubiłam, nie interesowały mnie. Kojarzyły mi się głownie z brokatowymi napisami, gifami, konkursami na dollsa lub innymi głupotami (sorki jak ktoś jest wielbicielem tych głupot xD). Pomyślałam sobie: "Może zrobię swojego, własnego bloga i poprowadzę go według siebie", no i z tego wszystkiego powstał TEN. Nie będe tu wklejać żadnych dollsów, candy, diddlów, mrocznych obrazków (zauważyłam że ostatnio jest taka moda, ale ja się wyłamię) itd... :P Nie ma ich i nie będzie. To nie mój styl, a wiadomo że każdy jest inny. Jak sie coś nie podoba to napiszcie w komentach że mój BLOG jest: lipny, denny, nudny, jednolity, brzydki itp... może wtedy Wam ulży :P

A teraz coś o mnie:

imię: Paulina :)

nazwisko: nie pytajcie...

wiek: 13 lat (urodziłam sie w 1992r)

miejscowość: Białystok, dla wtajemniczonych - MeXiCo Ośka ;D

moja szkoła: SP nr 21, kl 6 (od 1 września 2005 bedzie tu pisac PG nr 20)

kontakt: GG 5974590. e-mail koz4k@op.pl

 

paula_13 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

wooferka | czarna-owieczka | diduska | lawenda | dark-poison | Mailing